torsdag 5. april 2018

Blomsterkort {DT Scrappelyst}

På Scrappelyst bloggen er vi ute med en ny utfordring :) 
I utfordringen denne måneden vil vi se blomster. En blomst eller mange blomster er opp til deg, men blomsten(e) må være godt synlig.

Jeg gikk for et kort med mange blomster på, både som pynt og på papirene jeg har brukt ;)
Håper dere liker kortet. 
Jeg har laget et posekort med nydelige blomster fra blant annet Iam roses. Posen har jeg kledd med flotte ark fra Papirdesign, fra den nye serien Fremtidsdrømmer. Jeg har brukt ulike dies fra Papirdesign, Gratulerer, Ramme og Bærkvist. Doilyen er stanset ut med dies fra Sizzix som Global Kunst og Hobby fører. 



Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du blir med på utfordringen vår :D

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails