søndag 13. august 2017

KULT GUTTEKORT - DT KREATIV SCRAPPING

Heisann :)

I dag titter jeg innom for å vise et bursdagskort til gutt som jeg har laget.
Og selvfølgelig er det laget med de nye papirene til Maja Design!
Tror det må være en av de kuleste seriene de har laget ♥

Denim-P

Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2", og er laget med både kartong og mønsterark fra Maja Design.
Jeg har brukt de turkise arkene i serien, min favoritt farge! :D
Helt nydelig!


Som pynt har jeg stanset ut stjerner, en matte bak bilde, brukt utstanset trefigur fra Papirdesign, kork pynt, mini binders fra Tim Holtzchipboard og sugerør. Tilslutt har jeg splæsjet med svart akryl maling for å få en litt røff effekt som ofte er kult på guttekort :) 

Her er litt detaljebilder: 






 Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra Kristine 

1 kommentar:

  1. Kjempefint kort! Likte veldig godt fargene du har brukt, og spesielt den "splæsjingen" ;)

    Ønsker deg en fin mandag :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails